SUMPAH SAIFUL


“Bismillahirrahmanirrahim. Pada hari ini, 14 Ogos 2008, saya Mohd. Saiful Bukhari Azlan Nombor Kad Pengenalan 850706-01-5687 dengan ini sesungguhnya dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang berikrar dan bersumpah seperti berikut...
"A'uzubillahi minas syaitanirrajim. Bismillahirrahmanirrahim. Wallahi, Wabillahi, Watallahi. Saya bersumpah bahawa saya telah diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 26 Jun 2008 iaitu pada tarikh tersebut Datuk Seri Anwar Ibrahim telah memasukkan zakarnya ke dalam dubur saya.
“Jika saya berdusta atas pengakuan ini, maka saya berdusta terhadap Allah S.W.T dan saya sanggup menerima azab, dilaknat dan kutukan daripada Allah S.W.T sehingga ke kiamat. Wallahualam."(Petikan Utusan Online)
*Semoga Allah memberkati dan menzahirkan segala kekusutan yang kita semua rakyat Malaysia hadapi ..Insya Allah...Amin....

Comments

melayuangkat said…
Assalamualaikum,

Bukan senang kan seseorang Islam mahu bersumpah sedemikian??

Sebab, akibat dari bersumpah ini amat kita semua takuti dan geruni.

Sama samalah kita tunggu akibat semua ini.

WaAllahuAlam.
Kerajaan Rakyat said…
YAB Datuk Seri Abdullah bin Haji Ahmad Badawi serta para pemimpin UMNO dan kerajaan Barisan Nasional telah menasihatkan para pengundi di kawasan parlimen Permatang Pauh agar tidak memberi undi mereka kepada calon dari Parti KeADILan Rakyat, Datuk Seri Anwar bin Ibrahim.

Saranan yang dibuat oleh Perdana Menteri, Abdullah Badawi dan Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak serta para pemimpin UMNO memang tepat dan kena pada tempatnya atas alasan berikut:

http://www.kerajaanrakyat.com/

Popular Posts