TAK HABIS LAGI....

SENYUM KAMBING 3
''Saya nyatakan dengan tegas bahawa saya tidak akan meminta maaf atas tindakan saya mengetuai himpunan aman itu malahan kalau Majlis Peguam bercadang untuk mengulangi keangkuhan sikap anti-Islam mereka ini, sudah pasti mereka akan dapati saya berada di sana mempertahan dan membela Islam,'' tegasnya dalam blognya..utusan online..

Kesian betul Zulkifli Nordin ni..dia kata nak mempertahankan agama Islam..sayangnya..dia berada di atas platform yang tak betul..yelah..dah ketua2 di atas tak suka dengan tindakan dan cara beliau tempoh hari semasa berdemo menghalang forum memeluk Islam..kesian..rasanya kalau aku..aku dah blah..keluar daripada parti yang tak seiiring dengan perjuangan aku..itulah jadinya kalau sebelum ini tak fikir panjang tentang karier politik..masuk parti kerana nakkan kuasa memerintah sahaja..bila jadi macamni, diri sendiri tersepit.. selepas ni..siapa yang melompat agaknya....?Kepada saudara Zulkifli Nordin..fikirlah sedalamnya betulkah platform yang anda bertapak sekarang sesuai dengan perjuangan anda..?tepuk dada tanya selera...

Comments

melayuangkat said…
Assalamualakum Anakku,

Memang tak habis habis lagi...lepas satu satu cerita geng geng dia orang ni.
Nia said…
Salam Azmi,

Rasanya elok la saudara kita tu berhijrah aje, kalau satu parti tapi tak sealiran, susah jgk.
Yana Ismail said…
cerita politik, memang tak pernah hbs..alaaahai

Popular Posts