SALAM LEBARAN..

Assalamualaikum..di kesempatan ini, aku, isteri dan anakku..ingin mengucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin kepada semua teman teman yang mengenali diri ini dan keluargaku..Kesempatan ini juga, aku ingin mengucapkan selamat hari raya buat teman teman blogger..makcik..man helang..princess..fiza..unlisted one..dan kepada semualah yang sudi menjenguk blog aku yang tak seberapa ini..semoga lebaran kali ini membawa seribu makna kepada kita semua..insya allah.....Akhir kata..sekali lagi, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR DAN BATIN...

Comments

Man In Black said…
Bro,

Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir dan Batin. Kalau ada tersilap kata; tersilap bahasa, tersilap cakap, tersilap langkah; Che susun jari sepuluh minta maaf, ya..

Harap Bro sekeluarga selamat sampai di kampung dan selamat balik nanti..

And have a good time..

Sekian,
Edward Rajesh (Che Eduardo)
melayuangkat said…
Assalamualaikum Azmi, Isteri dan si comel Nur Mielia Syaza,

Mak Cik juga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri buat kamu sekeluarga, Maaf Zahir Batin jika ada tulisan yang tersilap bahasa atau kata kata.

Mak Cik pesan yang sama, berhati-hati memandu, waspada bila di jalan raya walau di mana. Selamat Bercuti dan Bertemu sanak saudara, agar terubat rindu sesama.
Anonymous said…
selamat hari raya maaf zahir dan batin walaupun baru kenal

Popular Posts