CERITA SUSU BOTOL...


Tahun ni, buat pertama kalinya aku menjalani ibadah puasa bertiga..maksud aku..aku berpuasa bersama isteri dan anakku..nak dijadikan cerita, hari pertama puasa, aku seperti hari hari biasa, tugasan aku adalah untuk menyediakan susu botol untuk anakku..bila anakku mula merengek nak susu, aku terus ke dapur untuk bancuh susu botol..macam biasa jugak, aku selalunya akan minum terlebih dahulu air sebelum dibancuh bagi mengelakkan air tersebut terlalu panas..so..aku pun minumla..adala 2 tiga teguk..tanpa aku sedari aku sebenarnya berpuasa...ketawa bini aku melihat telatah aku....itulah pengalaman menjadi bapa di bulan puasa..susu botol punya cerita..

Comments

Man In Black said…
Bro,

Takpelah Tuhan Maha Tahu lagi Maha Memahami.. Ganti lain harije..

Che
Dang Ijah said…
xper kot klau xsengaja... Tapi lebih bek ganti la, bukan susah sgt pun...

Popular Posts