MASA TELAH BERLALU...

SENYUM KAMBING 1
Masa yang semua orang nanti nantikan sudahpun berlalu..tiada apa yang berlaku..yang berkumandang hanyalah 1001 alasan yang belum tentu kebenaranya..hari ini..17 september..16 september sudah kita tinggalkan...esok dan seterusnya diharap cukupkah kita bercakap tentang perkara yang kita sendiri tidak pasti...jika aku orang yang tergilakan jawatan PM..cukuplah setakat ini sahaja...lebih baik aku merencanakan semula matlamat aku..masa masih panjang..gunakanlah saluran yang betul..aku akan kumpulkan segala tenaga dan keringat..kumpulkan selaut pengikutku..bila tiba saatnya aku akan buktikan kejaguhanku...namun semuanya hanya anganku..aku bukan seperti dia...aku tidak setamak dia..aku tidak sezalim dia...dan jika selepas tarikh 16 september ini masih berlaku perubahan..aku tetap aku....masih di sini....

Comments

Man In Black said…
Penyakit angau ada ubat tak?!
azmi yusof said…
che..setakat hari ni takde lagi kot..angau..sengal..bebal..sewaktu dengannya la tu..
melayuangkat said…
Assalamualaikum Md Nor Azmi,

Masa akan sentiasa berlalu..itulah yang sedihnya. Satu saat pun tak tunggu kita. Kalau tak percaya, tup tup nanti anak kamu akan ke darjah satu!!

Sebab itu kita rakyat jelata ni pun tak mahu BN buang masa melayan kerenah pihak yang tidak berguna dan bertanggung jawab. Pihak yang tidak membawakan apa apa faedah pun pada sesiapa atau apa pun di Malaysia.

Lebih baik kita semua tumpukan pada amal ibadat bulan Ramadan ini yang tinggal berapa belas hari sahaja lagi. Terlalu banyak pahala dan ganjaran yang disediakan untuk kita mengambil peluang sempena Ramadan Mubarak.

WaAllahuAlam.

Popular Posts