BANYAK NAK KENA JAWAB NANTI...

SENYUM KAMBING 2
Tahniah buat DS Najib atas perlantikan sebagai menteri kewangan..Nampaknya lepas ni DS kenala study betul betul Belanjawan yang dibentangkan tempoh hari..ye lah..lepas ni bila parlimen bersidang balik, pastinya pihak pembangkang takkan duduk relax..mestinya pelbagai soalan mesti dijawab..dan yang pentingnya DS mesti bersedia menjawab soalan daripada "PM" Malaysia ke-6 nanti..yelah..dia tu bekas menteri kewangan juga..apapun.semoga DS boleh menjalankan tanggungjawab yang diberi dengan baik..buktikan DS juga boleh menjalankan tugas sebagai orang yang menjaga hal ehwal kewangan negara..walaupun ramai orang tidak menyukai DS..aku tidak nampak dimana sebabnya....mungkin aku ni "buta"..dan orang lain "celik"..ntahla...

Comments

man_helang said…
let the time judge him...pepatah org putih ade ckp ''when the water runs dry...then we can see who's swimming naked''
Yana Ismail said…
hmm...byk tu nk kna jawab....hehe
melayuangkat said…
Assalamualaikum anakku Md. Nor Azmi,

Memang Mak Cik pun tak faham mengapa orang Melayu banyak sangat komplain pasal Pemimpin-pemimpin mereka. Pemimpin yang sah dipilih.

Tapi yang terkinja-kinja sangat nak jadi Pemimpin yang belum tahu dapat Pemimpin mereka puja. Cakap apa pun mereka tak percaya, kalau kita mainkan 'video' salahlaku pun mereka kata kita yang nak fitnah.

Jadi, kita sahajalah yang doakan agar DS Najib akan dapat menjalankan Tugas baru dengan baik dan beliau pun mesti dapat menjangka reaksi dari Pembangkang di sessi Parlimen lepas raya nanti.

WaAllahuAlam.

Popular Posts