AKU TUTUP BUKU KERISAUAN...


Alhamdulillah..hari ini berjalan dengan baiknya..pagi pagi lagi aku ngan wife hantar anak kecilku ke rumah jagaan kanak kanak..hari ni hari first dia la..setelah 2 hari bergelumang dengan kerisauan...Alhamdulillah, bila wife telefon tengahari tadi, anakku tak banyak buat hal..adala menangis..tapi tak mengamuk seperti 2 hari sebelum ni..petang tadi telefon lagi..anakku tido..fuhh..lega...hilang sedikit kerisauan...Hari ini juga anakku dah tak berak2 lagi..lagila aku lega..betul juga kata makcik Melayu Angkat..aku anggap dah macam ibuku..mungkin anakku ini memang sedang dalam proses beralih bulan...takpelah, biarlah dia membesar...apapun..hari ini aku bersyukur semua berjalan dengan baiknya...hari ni aku akan tutup buku kerisauan aku buat sementara waktu...kerana aku tahu kerisauan itu tetap akan datang atas kehendak-Nya...amin..

#Terima kasih kepada teman teman blogger yang sudi memberi pandangan dan nasihat..thanks...

Comments

Anonymous said…
mcm tu la...huhuh
Nia said…
Salam Azmi,

Mesti lega kan, dah settle. Hehe,..tapi yang pastinya baby awak tu memang comel la, umur2 mcm ni yang seronok nak main dgn dia.
Yana Ismail said…
seronok bila tgk baby happy..;)alaahai
melayuangkat said…
AlhamdulillahiRobbilAlamin!! Syukur.Beginilah setiap ibu bapa kasihnya pada anak anak mereka.

Amanah Allah swt!!
Anonymous said…
first time baby duduk tempat jagaan eh? Alahai. Mesti susah hati kan asyik ingat je apa khabarlah dengan baby. Mudah-mudah baby dijaga dengan baik :)

Baby ni dah besar. Dah seronok bawak main. Kalau kecik-kecik baru lahir takut pegang :D hehe.

Popular Posts