AKU RISAU PART 3...


Pagi ni aku keje..wife aku tak keje lagi..mungkin dia masih risau..masih risau dengan anak..kiranya pagi ni aku masih belum dapat menghantar anakku ke pusat jagaan..apala agaknya makcik pengasuh tu cakap..duit dah bayor..tapi anak tak hantor..apapun, pagi pagi lagi wife aku dah inform kat makcik tu kata tak dapat hantor...pukul 11 pg tadi, wife telefon..cakap anak dah berak 3 kali pagi ni..apa lagi..datangla balik risau tu...pukul 12 aku balik..mintak "time off"..ibaratnya macam tak keje lagila aku hari ni..pukul 1 nanti aku nak bawak anakku ni ke hospital..biarlah doktor tengok apa yang patut..dari terus aku kerisauan...nak kata demam..takde tanda demam..ntahla..ke susu sekarang sudah tidak sesuai lagi??ntahla...apapun..ptg ni aku nak tanya macam macam kat doktor tu..bior hilang segala kerisauan aku ni...harap semua ok la...insya Allah..

Comments

Anonymous said…
Kesian baby.. dan kesian lagi mama dan papa baby..
en_me said…
siannyerr kannns.. bawak bertenang abang itteww
Anonymous said…
Sabar ya time camni memang begitu. Nanti bila dah start sekolah barulah lega dan senang hati sedikit.
Nia said…
Salam,..memang elok bwk g jumpa doktor, biar doktor check baby. Mesti la risau, anak tgh sakit. Takpe, insya Allah takde ape2 tu
melayuangkat said…
Assalamualaikum Azmi,

Mungkin beralih 'bulan' seperti yang Mak Cik jangkakan. Tandanya berak berak, lain sedikit dari najis biasa. Kata orang tua tua nak 'besar' lagi.

Apa apa pun Mak Cik doakan yang terbaik buat kami bertiga. InsyaAllah.

Jangan risau risau..

Popular Posts