CERITA SEORANG AYAH...

UMNO: Bekas Ahli Parlimen kalah di cawangan

ARKIB UTUSAN : 20/08/2008

KUALA TERENGGANU 19 Ogos - Bekas Ahli Parlimen Setiu, Mohd. Yusop Majid gagal dalam percubaannya untuk meraih dua jawatan tertinggi dalam UMNO Cawangan Banggol, Setiu, pada persidangan UMNO cawangan itu di Sekolah Kebangsaan Banggol kelmarin.

Pertandingan merebut jawatan ketua cawangan itu dimenangi oleh penyandangnya, Yusof Husin, 64, selepas mendapat undi mengatasi Mohd. Yusop yang juga Ketua Penerangan UMNO Bahagian Setiu.

Yusof yang merupakan bekas Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) Banggol itu mendapat 56 undi manakala Mohd. Yusop hanya memperoleh 24 undi.....

-Sekarang sibuk pulak pemilihan UMNO bahagian..hm..sebenarnya aku tidak tahupun cerita di atas sehinggalah aku pulang ke kampung hari raya hari tu..betapa hebatnya politik..bukan sahaja negara..malah peringkat kampung pun panas juga sebenarnya situasinya..aku ingatkan ayahku sudah bersara sepenuhnya dari arena politik..apa daya..orang kampung masih memerlukan khidmatnya..entahla..ikut aku biarlah dia berehat...

Comments

melayuangkat said…
Assalamualaikum anakku,

Biarlah ayah kamu membantu apa yang patut. Kalau tak buat apa boring pulak dia. Selagi dia mampu.

Mak Cik suka tengok gambar gambar suri dan puteri kamu. Ada lagi gambar ke?
azmi yusof said…
makcik..
seab makcik nak tengok..saya letak gambo2 kat tepe blog saya nih..kalau nak tengok betul2..kita jumpala..kalo makcik sudi..
onenadiana said…
salam,
Kak di and abg so baru je tengok article tu semalam. Dah masuk blog dah :-)
Kim salam to azlia
man_helang said…
bro...politik jgn kata kat kampung...dlm toilet pun panas oiiii...ha ha ha
Yana Ismail said…
huhu..comelnye baby tu....gerammm;)

Popular Posts