Entahlah...

Semakin hari semakin kalut situasi politik tanah air kita ni..kematian setiausaha politik exco selangor menambahkan lagi perisa kekalutan ini..tidak sampai 24 jam kematian, tuduhan bertalu talu ditujukan kepada sprm..bagaimana tuduhan seberat ini boleh ditujukan tanpa sebarang bukti yang kukuh..?adakah begitu senang?dan semakin ramai orang islam terutamanya pemimpin PR sama sama "bertahlil" untuk mendiang..sama sama menuding jari ke arah sprm...inilah yang berlaku apabila perkara berlaku yang mana ianya boleh membawa keuntungan kepada pihak mereka....tanpa soal selidik dan bukti pun mereka dengan senangnya menyalahkan pihak tertentu..

pening memikirkan perkara yang kadang seolah semuanya dirancang...apabila tuduhan dilemparkan kepada sprm..secara jelasnya kepada UMNO/BN lah tu...aku terfikir sejenak..kenapa pulak BN/umno/sprm nak cari pasal bunuh orang??tak ke bodoh namanya?takkanlah dalam keadaan baru sahaja nak menarik kembali sokongan masyarakat mereeka buat kerja bodoh dengan bunuh orang??pelik bukan..?hmm..kadang terfikir jugak kes altantuya dulu pun dirancang pihak tertentu untuk memburukkan bn/umno...sekadar berfikir secara logik...

Comments

melayuangkat said…
Assalamualaikum Azmi,

Memang, persoalan ini bermain di minda kita sekarang. Selangor semakin kalut.

Siasatan terhadap kaitan DUN Selangor dengan the underworld seolah diketepikan dengan isu ini. Even ibu bapa mendiang Teoh tidak mahu kematian anaknya dipolitikkan.

Kesian mereka, sedang bersedih dan ahli politik pula jadikan kematian ini satu modal menghentam kerajaan.

Kalau ia pun tunggulah dulu keputusan forensik, polis dan sebagainya. Selangor akan hancur kalau terus begini.

Bila Kugan mati, Khalid Ibrahim arahkan Selangor bayar RM10,000 dan yang ini RM20,000.00. Ada bloggers cadangkan agar tabungan kematian ini diberi pada setiap penduduk Selangor juga, kerana kita pun berhak kalau gangster macam Kugan pun boleh dapat.
Nia said…
Salam Azmi,

Macam mana pulak kalau kematiannya disebabkan ada pihak yang tak mahu rahsia mereka terbongkar? Sekadar terfikir la...
zara aluwi said…
Yang mati tu biarlah pihak forensik mencari jawapan. Tapi kenapa MB Selangor sibuk-sibuk nak bagi jumlah wang yang banyak. Janji beliau terhadap rakyat Selangor masih belum lagi belum tertunai.
ntah laaa..... said…
salam...
yayayaya... aku sokong bg duit pd semua org yg susah selagi tidak langgar syariat islam...

Popular Posts