SELAMAT TAHUN BARU..SELAMAT HARI LAHIR..


Selamat tahun baru kepada semua teman teman..hm..macam biasa, satu haribulan, meningkatlah umur aku ni..aku tak payah sibuk sibuk nak celebrate..satu dunia tolong celebrate kan untuk aku..heheheheh..kesempatan ini jugak aku nak ucap selamat hari lahir buat isteri tersayang..4 hb januari...semoga panjang umur dan sentiasa bahagia bersama aku dan anak kita..buat teman teman blog semua, selamat tahun baru..hijrah dan masihi...semoga tahun ini menjadi lebih bermakna buat kita semua...

Comments

melayuangkat said…
Selamat Hari Lahir pada kamu Azmi, 1-1-2009??? dan pada isteri 4-1-2009? Sama-sama satu 'bulan' sambaut hari lahir. Macam dah pakat pulak!!

Semoga kamu berdua sentiasa sihat WalAfiat, Dipanjangkan Umur dimurahkan rezeki dengan limpahan yang baik, banyak dan berterusan, InsyaAllah.

Juga yang paling mustahak Semoga kamu berdua terus dilimpahi Rahmat dan Berkat dari Allah swt dalam apa juga urusan..
Anonymous said…
Happy BDay and New Year Best Wishes to you.. Mcm ni, boleh sambut bday sekali dgn wifelah.. bukan mainlah, you bro..
Wish Happy besday utk en Azmi dan Wife..moga kekal bahagia hingga akhir hayat..amin :)

Popular Posts