SUDAH KU JANGKA....


Keadaannya sama sahaja...takde apa yang nak di hairankan..tiada pertukaran kerusi...harap lepas ni takde lagilah pilihanraya kecil ni..menghabiskan masa,tenaga dan wang sahaja..kemenangan sekalipun bukannya boleh menukar kerajaan yang ada..tunggulah PRU akan datang..andai majoriti kita inginkan kerajaan yang baru, bulatkan hati, pilihlah sebuah kerajaan yang mempunyai majoriti yang besar..taknaklah sibuk nak melompat sana sini...semuanya ditangan dan pemikiran kita..andai kita rasa sudah cukup bagi kerajaan BN memrintah, pilihlah yang lain..mungkin sampai masa BN menjadi pembangkang...andai kita rasa PR akan memberi kita dan anak cucu kita masa depan yang cerah.undilah mereka...rasanya eloklah bermula esok, tutuplah dahulu buku politik.sesungguhnya politik amat menjengkelkan...namun semuanya di tangan tuhan..aku seperti biasa..aku tetap aku...tidak ada apa yang mampu merubah pemikiran ini selain Allah....

Comments

Nia said…
Salam Azmi,

Result yg bosan kan,...zzzzz
zara aluwi said…
Assalamualaikum Azmi,

Ini menunjukkan pemikiran pengundi masih belum matang dan tidak mengenang budi. Sejahtera kehidupan mereka segalanya bergantung kepada kestabilan BN.

Belum tentu aman negara kita, sekiranya parti pembangkang menang besar. (Kang... bila sebut pasal kaum, kena saman la pulak)
melayuangkat said…
Assalamualaikum Azmi,

Orang Negeri Sembilan kata "Mengabihkan boreh ajo" .

*******

Diharap Barisan Kabinet DS Najib yang baru akan dapat menjalankan Amanah yang diberikan dengan sebaiknya.
Memang keadaan eknomi seluruh dunia amat teruk sekarang.

Berdoalah yang terbaik buat kita semua dan Negara.
Unknown said…
Salam kunjungan balas.

Ada sedikit pembersihan dilakukan walau pun ramai lagi muka-muka lama yang pada pandangan uncle kurang menyerlah dan kurang "bercaliber".

Apa pun kita tunggu dan lihat kecekapan mereka bekerja di bawah PM baru.

Popular Posts