NASIB SEORANG PM....

Petang tadi aku jalan jalan Kuala Lumpur..ini yang aku jumpa...Inikah nasib seorang perdana menteri Malaysia?Dihina sebegini rupa?Ditonton oleh sesiapa sahaja yang lalu lalang termasuklah pelancong asing..siap dengan lagu kebangsaan plak tu..tidak malukah kita??Papan keterangan ni terletak betul betul berhadapan bangunan KWSP dan berdekatan dengan bangunan DBKL Jalan Raja Laut..apa agaknya orang DBKL buat?Takkan mereka tak pantau papan tanda dibawah seliaannya??atau sengaja buat buat tak nampak??kalau letaknya jauh boleh diterima lagi..ini tak sampai seratus meter dari bangunan pentadbiran mereka..malah letaknya betul2 di laluan utama para pekerja mereka datang dan balik kerja menggunakan star line..entahlah..aku belum pernah melihat gambar seorang perdana menteri kita dibuat sebegini rupa secara terang terangan...aku amat berharap DBKL segera mengambil tindakan..takpun aku terpaksalah mengadu kat mana mana yang patut...

Comments

Anonymous said…
Bro,

Biasalah vandalisme menjadi-2.. Pihak berkuasa pun bukannya kisah sgt. Tapi bila macam mana dah macam ini; buat malu.. Tapi siapa yang kisah..

Che
Chika Chika said…
bukan perkara baru lagi.
T__T
melayuangkat said…
Assalamualaikum anak ku,

Sikap kurang ajar kepada Pemimpin itu kita faham fahamlah siapa yang sematkan di dada rakyat.

Mereka tak sayang pada negara, sebab itu mereka tak sayang kepada Pemimpin Negara.
Nia said…
Salam Azmi,
Melampau betul diaorg tu, tak suka sekali pun, jangan la sampai memalukan orang macam tu sekali. Kalau diaorg sendiri tak hormat PM, orang luar lagi la pandang bukan2.

Popular Posts