CARADEX:BAJA ORGANIK FORMULA THAILAND


Orang jual baja, kami juga jual..apa beza kami dan orang lain??Banyak bezanya..Niat kami bukan untuk hanya sasar jualan hanya kepada petani petani hebat diluar sana..bukan hanya kepada pekebun pekebun hebat diluar sana..kami benar benar ingin berbeza dengan pembekal baja lain..apa yang kami mahukan, baja kami mampu digunakan oleh  semua orang..pada kami baja kami perlu ada pada setiap orang, tak kira siapa pon mereka…itulah yang kami mahukan..dan kami usaha kearah itu..daripada cara bungkusan baja cara biasa (dalam beg) yang biasanya berkilo kilo..kami ubah..kami botolkan baja kami. Kami botolkan agar semua orang boleh mengengammnya dengan hanya sebelah tangan..kami mahu ubah cara baja dibekalkan..supaya senang digunakan..Itulah niat kami..

Apa bezanya lagi??ada lagi..kami sebelum ini  menjual baja hanya di negeri kami sahaja.itupun hanya dengan menjual di pasar pasar tani atau minggu. Tak lebih dari itu..Walau hanya di pasar tani, respon yang kami dapat cukup baik..semua berpuas hati dengan baja kami. Kalau diikutkan, sudah cukup buat kami. Pelanggan tetap sudah ada..pelanggan baru pon semakin bertambah..Tapi semacam ada sesuatu yang kurang dalam perniagaan ini..Kami merasakan kami seolah tidak adil..kenapa?kerana kami merasakan nikmat yang Allah berikan ini kami tidak sebarkan..Tidak adil kerana kami dan pengguna di tempat kami sahaja mendapat nikmatnya.Orang lain bagaimana???Lantas kami terfikir..ada baiknya kami sebarkan ke seluruh Negara..biar semua tahu..biar semua merasa.Dan kami usahakannya agar semua dapat merasa..Alhamdulillah..CARADEX baru sahaja di alam maya ini..di alam FACEBOOK ini..Untuk apa kami di alam maya??Untuk kami sebarkan nikmat kebaikan yang kami perolehi..Daripada hanya bertukar tangan duit dan baja di pasar tani, sekarang semua boleh membelinya walau dimana anda berada secara online. Itulah matlamat utama kami..Bukan keuntungan yang dikejar..tapi keberkatannya.

Seperti di awalnya, kami tidak mahu hanya menjual kepada golongan yang memang terlibat secara langsung dengan bidang ini.Kami mahukan suri rumah..cikgu..tukang kebun..peniaga malah siapa sahaja untuk memiliki baja ini. Mungkin anda suka berkebun dirumah..mungkin depan rumah anda ada pokok buah..mungkin kat kampong ada kebun kecil..mungkin anda suka bercucuk tanam..mungkin anda ad tanaman hiasan di laman rumah..andalah yang kami cari..Kami telah memudahkannya..terpulang kepada anda untuk mencuba atau tidak. Pada kami usaha yang baik akan baiklah hasilnya. 

Untuk tempahan Caradex/Bahan Penggalak Akar/Hormon Cantuman secara online hubungi :

AZMI YUSOF 013-2943832 (pantai barat)
e-mail: mycaradex2u@gmail.com/mie2629@gmail.com 

Comments

Popular Posts