Samsung Galaxy S2

Hmm.....saje nak bercerita pasal hp ni...sepanjang hidup aku...inilah smartphone pertama dan gadget paling mahal pernah aku beli...sebelum ni pakai hp biasa biasa jer...takdelah harga dia semahal hp kat atas ni...sebab dah lama sgt mengidamkan nak pakai smartphone..aku turutkan nafsu akhirnya..hehhehe....so berbalik kepada model SGS2 ni...org tanya kenapa tak beli iphone?..aku senyum jela...aku beli hp ni bukan main tibai jer...dah macam macam study aku buat...ye lah..kenelah beli benda yg berbaloi ngan harga dia...satu perkataan je aku boleh berikan untuk jawapan kepada soalan kenapa tidak model lain terutamnya apple iphone..jawapanya mudah....
"IA BEBAS SEBEBASNYA"!!!!!

ok..sapa sapa minat leh la beli...dan kalo nak tahu apa yang bebasnya hp ni..bolehla like page geng2 SGS2 ni kat sini:

Comments

Popular Posts