NGEH vs NIZAR = NGOK NGEK!


VS


Nampaknya 2 orang kuat Kerajaan Rakyat Perak dah tak sependapat mengenai "katak" yang semakin membiak sekarang..yang suka sengeh kata takpa lompat..tak payah buat pilihanraya kecil..yang sorang lagi plak kata..dah sampai masa ada undang undang katak..untuk pastikan kesetiaan ahli parti..dia kata apabila katak lompat masuk kolam lain, perlu di adakan pilihanraya semula..itulah kisah ngok dan ngek...harap selepas ini katak katak yang lompat disambar helang..tak payah nak menyusahkan orang...

Comments

melayuangkat said…
Assalamualaikum Azmi,

Itulah kita semua dipermainkan mereka. Dulu bila Nasa dari UMNO lompat ke PKR, Nizar kata baik itu demokrasi tersengeh sengeh di tv.

Tup tup bila ada ura ura orang PKR ke lompat ke UMNO, ura ura sahaja dia kata pula BN/UMNO jahat. Tak sampai seminggu pun.

Speaker Perak kata ada orang hantar resignation letter, tuan punya badan dua dua kata tak hantar pun apa apa surat. Tak nak lompat pun, tak nak resign dan tak siapa pun sorokkan mereka!! Mereka sakit sebenarnya.

Tengoklah betapa Putar Belitnya mereka, siapa yang mereka nak tipu??

Kita kita lah.
Nia said…
Salam Azmi, ade satu lg

Nga Kor Ming + Ngeh Ko Ham
= Nga Ngeh (nganga)

Hehe, bleh pakai ke?
Anonymous said…
Begitu juga dengan pengundi hantu. Bila kalah, ada pengundi hantu. Bila menang, hantu puntianak dah di paku di kepala & dah jadi org. Menang kerana menipu bukankah ianya suatu dosa besar?
View Profile: Rantong

Popular Posts